Щоразу, як ви задаєте запит про авіаквитки, готель або автомобіль на momondo, наша пошукова система сканує безліч туристичних сайтів в інтернеті та за лічені секунди збирає актуальні дані про ціни в одному місці. А потім ви самі можете порівняти варіанти та вибрати, де бронювати – чи то напряму через авіакомпанію, готель або прокатну агенцію, чи то через турагентство.
На сторінці результатів пошуку momondo ви бачите ті ж самі ціни, які пропонують постачальники на власних сайтах: ми не стягуємо з користувачів жодних зборів. Після того, як ви вибрали бажаний варіант, комісію нам заплатить постачальник цієї пропозиції \u2013 або ж за ваш перехід на його сайт, або за здіснене бронювання. Саме тому наш сервіс абсолютно безкоштовний для користувачів.
Ще одне джерело нашого доходу – це показ реклами туристичних послуг, яка може трапитися вам на нашому сайті. Деякі компанії платять нам, навіть коли ви клацнете на оголошенні, яке вас зацікавить.
Ми не є туристичним агентом, не продаємо авіаквитки та не виконуємо бронювань, а також не здійснюємо оплату. Вибравши варіант подорожі для бронювання, ви залишаєте наш сайт. Будь ласка, перевіряйте подробиці та умови на туристичному сайті подорожі, перш ніж завершити бронювання.
Ми використовуємо рекомендаційні системи на наших сайтах, щоб допомогти вам знайти контент, який, на нашу думку, вам сподобається, зважуючи такі фактори, як ваше можливе розташування (на основі країни сайту, обраної валюти, IP-адреси або домашнього аеропорту, які ви встановили) та вказані в пошуковій формі відомості (пункти відправлення та призначення, дати, кількість гостей тощо), ціна пропозицій і популярність напрямків або пропозицій, а іноді й наш очікуваний дохід. Кожен фактор може бути більш (або менш) важливим у різних випадках, залежно від того, що, на нашу думку, найкраще допоможе створити актуальний для вас контент.
Наприклад, на наших цільових сторінках ви знайдете низку рекомендаційних систем, включно з такими:
“Порівняти з [нашим брендом]”: інші сайти, які можна використовувати для пошуку подорожей, рекомендовані на основі місця відправлення/призначення подорожі та нашого очікуваного доходу.
“Подорожуйте світом із”: напрямки, куди ви можете подорожувати з вашого поточного розташування, на основі вашого домашнього аеропорту або аеропорту відправлення, дат пошуку, цін на авіаквитки та популярності напрямків.
“Вскочили та вискочили”: напрямки, куди ви можете летіти без пересадок, на основі вашого домашнього аеропорту або аеропорту відправлення, доступних звідти наступного місяця маршрутів без пересадок та популярності цих напрямків.
“Житло поруч із вами”: недороге житло у вашому регіоні або місці призначення.
“Розгляньте різні типи житла”: жило у вашому регіоні або місці призначення, згруповане за типом.
“Улюблені готелі по всьому світу”: готелі, які вас можуть зацікавити, по черзі витягнуті зі списку, складеного вручну.
“З вікна авто”: недорогі автомобілі в оренду, згруповані за категоріями на основі вашого місця призначення та дат.
“Список бажань починається тут”: напрямки, які ви, можливо, захочете додати до свого списку бажань, на основі вашого домашнього аеропорту або аеропорту відправлення та популярності напрямків звідти.
Інструмент “Explore” дає змогу шукати напрямки рейсів за бюджетом і тривалістю, за замовчуванням на основі недорогих пропозицій, знайдених іншими користувачами та відсортованих за ціною.
“Помічник momondo” дає змогу використовувати запити ШІ для пошуку рейсів, які відповідають певним критеріям. Він зіставлятиме введений вами текст у довільній формі з доступними фільтрами та застосовуватиме ці фільтри.
Засіб “Ваші фільтри” рекомендуватиме вам персоналізовані фільтри на основі вашої минулої користувацької поведінки та/або контексту розташувань, які ви шукаєте, а також ваших параметрів пошуку (наприклад, дати, кількість пасажирів, клас обслуговування). Сюди також можуть входити популярні фільтри для певного розташування на основі використання на наших сайтах, оскільки ми вважаємо, що користувачі можуть захотіти повторно використовувати певні фільтри на основі своїх уподобань у декількох пошуках по вертикалі.
Наші результати пошуку подорожей також є рекомендаційною системою, тому ознайомтеся з варіантами ранжування нижче для кожної категорії:
Те, що пропозиція дешева, не обов’язково означає, що вона найкраща. Тож за замовчуванням рейси відсортовано так, щоб допомогти вам знайти оптимальне співвідношення між ціною та зручністю на основі таких факторів, як-от тривалість, ціна, відстань між пунктами відправлення та призначення, кількість пасажирів і те, як ви розпочали пошук. Одночасно ми застосовуємо логіку урізноманітнення результатів, щоб надати вам вибір із низки авіакомпаній і варіантів часу доби. Відносна важливість факторів є специфічною для кожного набору результатів пошуку, наприклад, ціна буде менш актуальною, якщо найдешевший рейс лише трохи дешевший, але набагато довший, ніж найшвидший. Ми вважаємо, що ці параметри та їхня важливість сприяють відображенню актуальніших результатів пошуку для користувачів, оскільки заощадження на найдешевшому варіанті рейсу можуть не виправдати пов’язані з ним незручності, як-от тривала пересадка.
Іноді один і той самий рейс може бути доступний на кількох сайтах постачальників. Ми виділяємо найдешевшого постачальника, а впорядкування інших варіантів бронювання буде ґрунтуватися, головним чином, на рейтингу кліків і вартості за клік. У випадку паритету цін для кількох варіантів бронювання одного і того ж рейсу, упорядкування варіантів бронювання базуватиметься, головним чином, на клікабельності та вартості кліка. Іноді ми також оцінюємо якість послуг, які ви отримуєте на сайті постачальника. Ми зазначимо деталі, як-от плата за бронювання або багаж, щоб ви могли порівняти варіанти на основі загальної ціни. І якщо постачальник не повідомляє про свої збори заздалегідь, через що його ціни менш зрозумілі, ми, як правило, не рекомендуємо його.
Ми показуємо пропозиції з багатьох джерел, зокрема із сайтів авіакомпаній, агрегаторів, глобальних систем дистрибуції, туристичних агентств і платформ із бронювання. Однак наші результати не завжди відображають усі доступні пропозиції.
Шукаєте найдешевший варіант? Ми можемо вам допомогти. Наше сортування за ціною дає змогу швидко переглянути найдешевші та найдорожчі пропозиції – це ваша подорож, отже вибір за вами.
Інколи одна й та сама пропозиція доступна на сайтах кількох постачальників. Ми покажемо вам їх усі, щоб ви самі вирішили, на якому сайті бронювати, але ми виділимо найкращого постачальника на основі таких факторів, як-от популярність або оцінки користувачів. Інколи ми можемо виділити постачальника, якщо він платить більше за переходи на його сайт.
Ми використовуємо внутрішні алгоритми для сортування результатів пошуку житла, а також сортуємо постачальників бронювання у межах результатів пошуку житла. Для зручності ми завжди округляємо ціну до наступного цілого числа.
Під час ранжування результатів пошуку житла: за замовчуванням результати відсортовано за алгоритмом “Рекомендовані”. Він заснований на декількох ключових факторах: ціні, рейтингу гостей та популярності (за кількістю переходів). Відносна значущість параметрів специфічна для кожного набору результатів пошуку, приміром, ціна буде менш значущою, якщо розбіжності у ціні невеликі. Крім того, ми також враховуємо наш середній потенційний прибуток від кожного результату готелю. Ми вважаємо, що ці параметри визначають пріоритетність найактуальніших результатів для користувачів, а також підвищують наш прибуток. Ми використовуємо додаткові параметри, як-от відстань від центру міста та кількість зірок, які ми вважаємо менш важливими й тому надаємо їм меншу вагомість. Ви також можете відсортувати результати за ціною, класом готелю, оцінкою відгуків і відстанню (до місця призначення, яке ви зазначили під час пошуку).
Інколи одна й та сама пропозиція доступна на сайтах кількох постачальників. Ми виділяємо одного найкращого постачальника на основі таких факторів, як ціна постачальника порівняно з найдешевшою ціною та наш середній потенційний прибуток від кожного готелю, тобто пропозицію може бути розміщено вище, якщо наша очікувана компенсація вища, але не тоді, коли вона значно дорожча за інші пропозиції. Наші алгоритми можуть приховати одну або кілька пропозицій, якщо вони не найдешевші та впливають на нашу дохідність або дохідність нашого партнера. Ми вважаємо, що ці параметри створюють рівновагу між актуальністю результатів для користувачів і підвищенням нашого прибутку. У результатах пошуку готелів, якщо найдешевша пропозиція не відображається над кнопкою “Переглянути пропозицію” або “Вибрати”, ви можете переглянути її, відшукавши ціну, виділену зеленим кольором. Сортування надає перевагу закритим розпродажам, якщо користувач увійшов в систему.
Шукаєте найдешевший варіант? Ми можемо вам допомогти. Наше сортування за ціною дає змогу швидко переглянути найдешевші та найдорожчі пропозиції – це ваша подорож, отже вибір за вами.
Алгоритм сортування “Наша рекомендація” для оренди авто враховує здебільшого ціну, наш потенційний прибуток, загальну кількість кліків і популярність певного класу авто в кожному пункті отримання (наприклад, у певних пунктах отримання позашляховики популярніші, ніж інші авто). Для деяких регіонів ми також враховуємо рейтинг кожної агенції оренди авто або постачальників пропозиції. Відносна важливість фактора є специфічною для кожного набору результатів пошуку.
Інколи одна й та сама пропозиція доступна на сайтах кількох постачальників. Ми виділяємо одного найкращого постачальника на основі таких факторів, як популярність серед клієнтів або рейтинг. Інколи ми можемо виділити постачальника, якщо він платить більше за переходи на його сайт. Наші алгоритми можуть приховати одну або кілька пропозицій, якщо вони не є найдешевшими та впливають на нашу дохідність або дохідність нашого партнера. Ми вважаємо, що ці параметри створюють рівновагу між актуальністю результатів для користувачів і підвищенням нашого прибутку. У результатах пошуку оренди авто, якщо найдешевша пропозиція не відображається над кнопкою “Переглянути пропозицію” або “Вибрати”, ви можете переглянути її, відшукавши ціну, виділену зеленим кольором.
Результат сортування “Рекомендовані” за замовчуванням для турів базується, головним чином, на ціні, рейтингу готелю від гостейі його популярності (за кількістю кліків). Крім того, ми також враховуємо наш середній потенційний прибуток від кожного результату туру. Ми вважаємо, що ці параметри визначають пріоритетність найактуальніших результатів для користувачів, а також підвищують наш прибуток.
У межах результатів пошуку турів ми впорядковуємо наші результати на основі внутрішнього алгоритму, який зрівноважує ціни та наш потенційний прибуток за відображені результати.
Ми відсортували результати пошуку поїздів і автобусів за часом відправлення, щоб вам було легше знайти маршрут, який вам підходить якнайкраще.
Шукаєте найдешевший варіант? Ми можемо вам допомогти. Сортуйте результати пошуку за ціною, щоб побачити насамперед вигідні пропозиції. За бажання ви також можете вибрати сортування від найдорожчих до найдешевших – це ваша поїздка, так що вибір за вами.
Залежно від регіону, наші ціни на поїзди та автобуси можуть включати обов’язкові податки та збори. Інформацію про додаткові платежі перевіряйте на сайтах постачальників. Деякі з наших партнерів можуть стягувати оплату за сервісні та платіжні збори, а також за додатковий багаж.
Ми здійснюємо пошук на сотнях туристичних сайтів одночасно, зокрема на сайтах авіакомпаній, готелів й агенцій оренди авто, щоб запропонувати вам варіанти з усього інтернету. Хоча ми завжди намагаємося показати максимально актуальну інформацію, у виключних випадках можуть траплятися неточності. Інколи це пов’язано з тим, що кінцевий постачальник не оновлює дані у нашій системі або не підключений до нашого сайту належним чином. А іноді інший користувач уже забронював цю пропозицію. Це могло статися, тому що ми зберігаємо результати пошуку в кеш-пам’яті, щоб сайт працював швидко й вам не доводилося довго чекати. Наприклад, якщо ви здійсните пошук одночасно з іншим користувачем, найімовірніше, ви побачите однакові результати. Сайти постачальників повинні передавати нам оновлені дані про ціни принаймні кожні 24 години. Хоча під час пошуку ми робимо все можливе, щоб охопити якомога більше сайтів, ми не можемо перевірити абсолютно всі пропозиції в інтернеті. У деяких випадках ми не відображуємо результати пошуку з деяких сайтів із технічних або комерційних причин, або просто тому, що ми спостерігаємо їх негативний вплив на задоволеність клієнтів.
Відгуки потрапляють на наш сайт із кількох джерел. Ми показуємо відгуки та оцінки з інших відомих туристичних сайтів. Ми також показуємо відгуки від зареєстрованих користувачів, які здійснили бронювання через нашу платформу або надіслали нам інформацію про свою подорож (докладніше про сервіс “Поїздки” тут).
На нашому сайті ми збираємо та відображаємо відгуки кількома різними способами.
Щодо рейсів й оренди авто ми показуємо відгуки, зібрані безпосередньо від наших користувачів із підтвердженим бронюванням, а щодо житла – відгуки як від наших клієнтів, так і з вебсайтів партнерів. Щодо відгуків, зібраних безпосередньо від наших клієнтів, ми звертаємося з проханням залишити відгук лише до користувачів, які мають у нас обліковий запис і надали згоду отримувати від нас електронні листи. Клієнти також можуть залишати відгуки безпосередньо на нашій платформі “Поїздки”.
Ми звертаємося до клієнта лише після завершення бронювання, що гарантує, що наші відгуки містять інформацію з перших рук і відображають особистий досвід клієнта. Для відгуків про рейси та оренду авто користувач обирає оцінку від “погано” до “відмінно”. Потім ми перетворюємо цю оцінку в числову за шкалою від 1 до 10 і додаємо до якісного відгуку (якщо він надається), щоб було легше порівнювати та оцінювати. Наш метод виключає фейкові відгуки або схвальні відгуки в соціальних мережах, а натомість покладається на перевірених клієнтів, які надають справжні відгуки. Для відгуків про житло наша оцінка розраховується як середнє значення оцінок, зібраних нами, та оцінок, зібраних нашими партнерами.
Усі відгуки публікуються після автоматичної перевірки на ненормативну лексику. Хоча ми прагнемо показувати користувачам усі відгуки, як позитивні, так і негативні, ми не показуємо відгуки, які порушують наші правила чи умови постачальників відгуків, схожі на наші Умови використання. До них відносяться відгуки, які (між іншим) містять або посилаються на таке:
Щоб запевнити актуальність відгуків, ми також можемо припинити відображувати відгуки, залишені понад три роки тому, або ж у випадку зміни власників або іншої важливої зміни, як-от реновації.
Ми також можемо попросити користувачів надати поради щодо подорожей. Ці поради оцінюються за допомогою автоматизованих засобів і не публікуються, якщо їх не визнано достатньо корисними.
Ми також вилучаємо незаконний контент і відгуки, які не відповідають вищезазначеним вимогам, після ручної перевірки нашою командою модерації контенту на підставі повідомлення, надісланого нам через форму зворотного зв’язку.
Якщо наше рішення про вилучення контенту може бути оскаржене відповідно до статті 20 Регламенту (ЄС) 2022/2065, ми надамо викладення причин нашого рішення та інформацію про те, як подати скаргу на це рішення. Будь-які скарги буде розглянуто вручну нашою командою модерації контенту відповідно до наших правил щодо контенту, і про результати розгляду буде повідомлено скаржника.
Якщо одержувач послуги часто надає явно незаконний контент або хтось часто надсилає повідомлення або скарги, які є явно необґрунтованими, як це передбачено статтею 23 DSA, ми розглянемо цю справу відповідно до статті 23(3) DSA і, якщо буде підтверджено повторне порушення, ми винесемо попередження відповідній особі або відповідно відсторонимо після попереднього попередження. Наразі ми не передбачаємо, що такі випадки траплятимуться, і наведемо приклади фактів й обставин, які ми беремо до уваги при оцінці того, чи є певна поведінка зловживанням, а також тривалості відсторонення, якщо і коли ми побачимо такі випадки.
Ми співпрацюємо за партнерським договором із більшістю з понад 700 сайтів постачальників, пропозиції яких з’являються у наших результатах пошуку. Якщо ви представляєте компанію, зацікавлену в співпраці з нами, ознайомтеся з нашою сторінкою Контакти для партнерів.
Наша компанія входить до складу холдингу Booking Holdings Inc. разом з іншими сайтами щодо подорожей і відпочинку, як-от Booking.com, Priceline.com, Agoda.com, Rentalcars.com й Opentable.com.
Ми також керуємо портфелем метапошукових брендів, включно з KAYAK, SWOODOO, checkfelix, momondo, Cheapflights, HotelsCombined і Mundi.