Початок роботи із сервісом "Поїздки"

Ласкаво просимо до сервісу "Поїздки", інструменту KAYAK для зручного планування та перегляду подорожей — з дому, офісу або в дорозі.

  • Перешліть підтвердження бронювання зі своєї електронної адреси на trips@ua.kayak.com, і ми створимо для вас маршрут поїздки. Якщо вашу адресу досі не зареєстровано на KAYAK, ми створимо для вас обліковий запис і надішлемо лист для підтвердження цієї адреси. Просто натисніть "Підтвердити" – і все готово.

    Щоб переглянути свої поїздки, скористайтеся посиланням на сервіс у правому верхньому куті будь-якої сторінки сайту KAYAK. На мобільних пристроях сервіс "Поїздки" можна знайти у головному меню додатку поряд із пошуком авіаквитків та житла.

    Якщо ви хочете пересилати підтвердження бронювань з декількох електронних адрес, додайте їх як відправників у розділі “Підтвердження бронювань” на сторінці налаштувань сервісу "Поїздки".

    Сервіс "Поїздки" не підтримує надсилання підтверджень напряму від постачальників послуг. Підтвердження маєте надіслати саме ви, зі своєї електронної адреси.

  • Користуєтеся смартфоном? Звантажте мобільний додаток KAYAK, щоб переглядати маршрути поїздок у дорозі. Після встановлення програми відвідайте розділ налаштувань сервісу "Поїздки" і додайте свій номер мобільного телефону, щоб отримувати SMS з інформацією про статус рейсу.

    Електронні листи з інформацією про статус рейсу за замовчуванням надсилаються на електронну адресу, зареєстровану в обліковому записі KAYAK. Такі повідомлення можна вимкнути на рівні подорожі. Навпроти поїздок з активними сповіщеннями перемикач встановлено в положення «Так». KAYAK надсилає такі типи повідомлень: нагадування про реєстрацію за 24 години до вильоту, статус вильоту за розкладом за 3 години до рейсу, сповіщення про затримку або скасування рейсу, про змінення виходу на посадку або терміналу, інформація про пересадку, повідомлення про прибуття рейсу за розкладом, а також інформація про місце отримання багажу.

  • Спільний доступ до поїздок. За замовчуванням лише ви можете переглядати свої поїздки. Їх неможливо знайти пошуком або переглянути, якщо ви не поділилися посиланням.

    Якщо ви плануєте поїздку з кимось або хочете, щоб про ваші плани дізналися ті, кого ви збираєтеся відвідати, ви можете надати їм доступ лише до певної подорожі. Для цього скористайтеся посиланням “поділитися поїздкою“ у верхньому блоці на сторінці поїздки. При цьому ви можете вибрати варіант доступу, який матимуть інші користувачі, – тільки перегляд або редагування. Спільний доступ до поїздок — це зручний спосіб разом планувати подорожі для цілої родини, компанії друзів або вдвох.

    Якщо ви хочете дати комусь доступ до всіх своїх поїздок, додайте електронну адресу цієї людини в розділі “Надавати спільний доступ до поїздок...” на сторінці налаштувань сервісу "Поїздки". Там же ви можете вибрати, дати їй можливість редагувати поїздки або лише переглядати їх.

  • Додавання поїздок до календаря. На сторінці налаштувань сервісу "Поїздки" скопіюйте посилання на канал календаря, а потім дотримуйтесь інструкцій для календаря, яким ви користуєтеся.

Поширені запитання про сервіс "Поїздки"
Залишилися питання?

Зв'язок

Momondo A/S Farvergade 10, 1 DK-1463 Copenhagen K Danmark

Реєстраційний номер Denmark, CVR 20181397

Зауважте

Ми не туристична агенція і не продаємо квитки. Якщо у вас є питання щодо бронювання, будь ласка, зв'яжіться з агентством або авіакомпанією.


Трохи про momondo

Як працює momondo і чому сайт безкоштовний для вас

Найкращі пропозиції

Ми шукаємо і порівнюємо ціни на авіаквитки, готелі та оренду авто в реальному часі, щоб ви змогли підібрати для себе найшвидший, найдешевший або добре збалансований варіант

100% прозорість ціни

Ціни авіаквитків, які ви бачите, не залежать від ваших запитів – байдуже, як часто і які маршрути ви шукаєте. Ми не використовуємо файли cookie, щоб підвищити ціни на рейси

Безкоштовний і надійний

Наш сайт безкоштовний для користувачів і не стягує жодних прихованих комісій, а також визнаний такими виданнями, як Frommer’s, CNN та New York Times